Instagram’da Daha Çok Kişiye Ulaşmanın İpuçları (1 Okuyor)

tujk

Konuyu Başlatan
Onaylı Üye
27 May 2019
98
27
18
İstanbul
www.ajansetki.com
1. Yaptıklarınızı açıkça belirtin

Profilinizi doğru şekilde ayarlayın. Mükemmel bir profil görüntüsü kullanın, Instagram sapınızın hatıranda yaptığınızı ilettiğinden emin olun ve iyi bir yaşam öykü yazın. İnternet sitenizin URL adresini ilave etmeyi unutmayın!

2. Gönderilerinize değişik bir görünüm verin
Instagram çok görsel bir platformdur, bu yüzden avantajınıza göre çalışmasını sağlayın. Aynı imza filtresini kullanmak ve aynı resim stilini savunmak, iletilerinizin meblağlı bir stil vermesini sağlar ve bu da hatıranda tanınabilir olmalarını sağlar.

Olası olduğunda, markanızın tecrübesinin bir iletişim kanalından diğerine meblağlı olması için markanızın görsel kimliğini, internet sitenizde kullanılan renkleri, yazı tiplerini ve görüntü stilini benimseyerek aksiseda vermeye çalışın.

3. Aktif olun!
Gönderileri rastgele bir şekilde beğenmek, pek çok şey ele geçiremez. Ancak araştırmanızı yaparsanız, beğenileriniz işiniz için harbiden iyi çalışır.

Rakiplerinizin Instagram’da neler yaptığını iyi bir şekilde inceleyin ve daha ehemmiyetlisi, yayınlarına kimlerin yorum yaptığını inceleyin. Muhtemelen sizin hedef pazarınızdır. Böylelikle, onlarla etkileşmek ve onları izlemek mantıklı geliyor.

Bu şekilde, işletmenizin neler sunacağı ile aktif olarak ilgilenen bir kitle oluşturmaya başlayacaksınız.

4. Hashtag’ler Instagram’nın tabelalarıdır
Hashtag’ler, insanların alakalarını çeken veya ilgilendikleri şeyleri bulmak için milyonlarca gönderide dolaşmalarına yardımcı olur. Araştırmalar, 10’dan fazla hashtag kullanmanın iyi olduğunu ancak bunun ötesine geçemediğini göstermiştir.

Ancak, kullanmaya karar verdiğiniz bir hayli kişi, konuyla alakalı olduklarından emin olun. Hashtagify gibi araçları kullanarak popüler hashtaglere göz atabilirsiniz. Bazıları deli gibi değişecek, bazıları ise kullanılamayacak kadar jenerik.

Başarılı Instagram hesaplarını, bilhassa çok fazla çekişi olan rakipleri çözümlemeye değer. Hashtag’leri nasıl kullandıklarını öğrenin ve kendi emelleriniz için yaptıklarını taklit edin / uyarlayın.

Hemen doğru anlamayabilirsiniz, ancak hem popüler hem de işinizle alakalı hashtagler bulabilirseniz, alakalı bir kitleye hatıranda ulaşabilirsiniz. Bir takım hashtag’ler etraflarında büyüyen sanal forumlar gördü. Seninle ilgilenecek niş pazar topluluklarıdır.

5. Akilane özel hashtag kullanın
Daha büyük bir takip teşvik etmek için birkaç özel hashtag seçmenizi tavsiye ederim. Sözgelişi, # L4L ‘beğenmek için’ mananına geliyor başka bir deyişle benden hoşlanıyorsanız, gönderilerinize karşılık veriyorum. #follow ve #followme açık ve saydam bir istektir. Bu tarz hashtagler kullanabilirsiniz.

6. Hashtag’ler dağınık görünebilir
Onları görevinizin sonuna koymak, işleri düzenli meblağ. Daha da iyisi, gönderinizi temiz tutun ve bunun yerine hemen ilk yorumu yapın.

7. Hayatı kendin için kolaylaştır!
Akıllı telefonunuzdaki Notlar veya benzerlerini kullanarak işiniz için genel yaftalardan tasarruf edin.

Hashtag’lerinizi hazırlamanız ve her seferinde kolayca ve tutarlı bir şekilde göndermeniz çok daha kolay.

8. Marka yaftaları
Markanızın ismini hashtaglerden biri olarak ilave etmeyi unutmayın ve işinizi tanımlayan 4-5 çekirdek hashtag kullanmayı unutmayın ve her vakit kullanın.


9. Resimlerinize ve videolarınıza resim yazısı ilave edin


Ve biraz kişilik enjekte edin. Bununla bir gün evvel akşam yemeğinde ne yediğinin bir resmini göndermeyi kastetmiyorum! Her gönderi işinizle ilgili olmalıdır ve yazılarınıza değer tabakanın yollarını bulmanız gerekir. Bu yüzden, insanları beğenmelerini ve yine göndermelerini teşvik edecek hangi yorumu ilave edebileceğinizi düşünün. Takipçileriniz hesabınızı izlemekten kazanacak bir şeyleri olduğunu düşünüyorsa, büyüme akılalmaz derecede hızlı bir şekilde gerçekleşebilir.

10. Kalite kontrolü ehemmiyetlidir
Resimlerinizin muhteşem göründüğünden emin olun. Merhametsiz olun ve bunları tertip edin, zayıf görünen veya resim makinesi titremesinden bulanık görünen her şeyi kaldırın. Her şeyi kolay tutun ve gönderme kolaylığı için direk akıllı telefonunuzdan çekim yapın.

11. Düzeni ve açıları kullanın
Instagram Layout(Düzeni) uygulaması (iPhone için), bilhassa bir dizi görüntü yayınlamak veya adım adım kılavuz göstermek istiyorsanız, enteresan montajlar oluşturmak için sahiden iyidir. Canva da mükemmel bir araç.

12. İrtibatları ve açılış sayfalarını kullanın
Muhtemelen, en son blog yayınınızı okumak, yeni e-kitaplarınızı keşfetmek, bir yarışmaya katılmak veya e-posta bülteninize kaydolmak için takipçilerin bir şey yapmasını teşvik etmek için Instagram yayınlarınızı kullanıyorsunuzdur.

Ne yapıyorsanız yapın, internet sitenizde eylemi bitirmelerini sağlayacak uygun bir açılış sayfanız olduğundan emin olun.


Bio’nuzda yalnızca bir link yayınlamanın kısıtlandığına değin kısa bir not, sonradan takipçilerinizi gitmelerini istediğiniz yere gönderecek bir bio link oluşturacak bir araç olan Linktree‘yi inceleyin.

13. Aşkı paylaş
Instagram’daki büyüme, belirli bir Instagram topluluğuna dahil olduğunu gösterdiğine bağlı. İş ortaklarını, alakalı azalık organizasyonlarını, endüstri birliklerini veya beslemek istediğiniz hesapları etiketlemeye değer.

14. Bir yanıt isteyin
Instagram iki istikametli bir diyalogdur, bu yüzden takipçilerinizden yazılarınıza cevaplamalarını isteyin. Tabii ki, o vakit rastgele bir yorumu cevaplamanız gerekir. Bu yalnızca pasif bir takip yapmamanız değil, aktif bir şekilde ilgilenmenizdir.

15. Bölgenizdeki nakliyecileri bulun
Instagram’da kimin niş pazarınızda ehemmiyetli bir tesir olduğunu belirlemeye çalışın ve kendi Instagram görünürlüğünüzü geliştirmek için onlarla nasıl çalışabileceğinizi keşfedin.

16. Gönderilerinizi tasarılayın
Tıpkı bir blog gibi, Instagram aktivitenizi tasarılamanız da mantıklı geliyor. Tüm sosyal medyanız için üç aylık bir muhteva tasarısı oluşturun ve görüntüleri, başlıkları ve yaftaları etiketlemek için zaman ayırın.

17. Tasarılama araçlarını kullanın
Orada seçim için yük vardır, fakat bakarak öneriyoruz Hootsuite , Buffer , Schedugram ve Later. Hepsinin artıları ve eksileri var, bu yüzden sizin için doğru olanı seçin.

18. Neyin işe yaradığını izleyin
Google Analytics
, Instagram’dan hangi trafik ve dönüşümle geldiğini gösterecektir. Bir Instagram İşletme hesabınız varsa, gönderilerinizin ne kadar tesirli olduğunu gösteren Instagram Insights bonusunuz ilave edir.

Dikkate Diğer araçlar: Socialbakers , Sprout Social , Union Metrics ve squarelovin.

19. Instagram reklamları görünürlüğü arttırır
Instagram reklamcılığı işletmeler için sahiden iyi çalışıyor. Pazarlama bütçeniz ne kadar dar olursa olsun, işiniz için ne kadar müşteri kazanabileceğinizi görmeye değer.

Aralarından seçim yapabileceğiniz dört biçim vardır; kolay tek bir görüntüden 60 saniyelik bir videoya ve harekete geçirme ifadeniz için bir pankart seçeneği ile reklamcılığa başlamak daha kolay olamazdı.

20. İnternet sitenizde Instagram görsel akışı yayınlayın
Her kullanımdan sonra direk irtibat vermeyin. Direk internet sitenizden izleyerek Instagram’ınızı büyütmenin bir yolunu buluyorsunuz, ancak tüm Instagram görüntülerinizle yapmak için cazip olmayın.
 

Konuyu Okuyan Kullanıcılar: (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Konuyu Başlatan Benzer Konular Forum Cevaplar Tarih
sgajans Gündemden Haberler 0

Benzer Konular


Yasal Uyarı

  • Türkiye’nin ilk Pinterest forum sitesi trpinterest.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. trpinterest.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde trpinterest yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır.

Yararlı Bağlantılar

Kullanıcı Paneli